Materiały POS- sposób na oszczędność?

Świetnie stworzony produkt nie zagwarantuje sukcesu. Liczy się również otoczka, którą wokół niego wytworzymy. Każda firma rozpoczynająca działalność musi pamiętać, że nie zawsze niska cena czy wysoka jakość przyciągnie klientów. Czasem wystarczy bardzo dobra reklama, która zainteresuje klientów na tyle, że zapragną poznać produkt bliżej lub nawet go kupić. Każdy producent, który istnieje w danej branży kilka czy kilkanaście lat zdaje sobie z tego sprawę, dlatego też oprócz inwestowania w podnoszenie standardów oferowanych produktów, inwestuje w reklamę.

Niektórzy uważają, że reklama to jedynie spot w telewizji, który puszczany jest na okrągło w telewizji. To jednak tylko część, z jaką mamy do czynienia. Musimy uczynić jeszcze, by produkt stał się rozpoznawalny. A to nie lada sztuka, która wymaga od nas prześwietlenia preferencji klientów z grupy docelowej. Nie do każdego trafią mocne, jaskrawe kolory lub wybranie barw żałobnych. Każdy produkt bez określenia targetu nie ma szans na zbyt długie zagoszczenie na rynku. Opakowania jednorazowe stanowią rolę pośrednią. Pozwalają zapoznać się z produktem czy daną marką. Jednak ważniejsze jest skupienie się na akcjach marketingowych. A o ich sukcesie stanowią materiały POS. Jest idealny sposób na połączenie niezbyt drogiej metody ze skutecznym przyciągnięciem klientów. POSy mogą być różnorodne, jednak to co najważniejsze są tanim środkiem reklamowym. Producenci opakowań starają się jak mogą, by wykonanie ich było najwyższej jakości, a zarazem nie rujnowała kieszeni ich klientów.

Popularną metodą promowania marki jest przygotowanie stojaków, na których rozwiesza się produkty danego producenta. Wystawiane są na lady w mniejszych sklepach, przez co klient, stojąc w kolejce, siłą rzeczy zwróci na nie uwagę. Reklama idealna, nie odbywająca się dużym kosztem. Inną metodą jest stworzenie promocyjnego opakowania, który wyróżni produkt np. w okresie świątecznym. Jeśli ktoś woli mocniejszy akcent, można wykorzystać naklejki podłogowe.

Dodaj komentarz